دشمن شناسی وظیفه ای مستمر است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دشمن شناسی وظیفه ای مستمر است
نوشته شده در دو شنبه 11 تير 1397
بازدید : 70
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا در این مراسم با اشاره به اهمیت مسائل سیاسی روز و آگاه سازی فرماندهان گفت:  برای تصمیم گیری و چگونگی واکنش در برابر دشمن باید ابتدا او راشناخت، به اهدافش پی برد و روش های ضربه زدن به اهدافش را پیدا کرد و در عین حال باید نقاط ضعف و قوت او را مورد مطالعه قرار داد که به مجموع این کارها دشمن شناسی می گویند. اگر شناسایی دشمن خوب انجام نگیرد آثار منفی آن در مراحل تصمیم گیری و برخورد، خود را نشان می دهد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر دشمن شناسی به عنوان وظیفه ای مستمر، بیان کرد: ملت ایران به همان نسبت که دشمن، روش های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده تر می کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزایند و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر، چهره دشمن را در هر لباسی که هست، شناسایی کند و دشمن شناسی را وظیفه ای مستمر بدانند

امیر اکرمی نیا افزود : علت اصلی دشمنی بیگانگان گسترش اسلامِ در بین کشورهای جهان است، چرا که اگر اسلام و احکام اسلامی در میان مسلمانان جایگاه واقعی خود را پیدا کند و به دیگر کشورها برسد، منافع آن ها به خطر خواهد افتاد، بنابراین از روز اول با اسلام و نظام اسلامی مقابله کردند.

وی بیان کرد: همه آن دولت ها و قدرت هایی که عظمت اسلام را به زیان خودشان می بینند، امروز درمقابل اسلام، صف آرایی کرده اند و دشمن به خوبی درک کرده است که اگر ملتی از نظر فرهنگی، اتکاء به فرهنگ خود نداشته باشد زمینه فروپاشی استقلال فکری آن ها و در نتیجه پذیرفتن همه نوع زمینه های استعماری توسط آنان، فراهم خواهد بود.

در ادامه امیر سرتیپ دوم برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان نیز در سخنانی با اشاره به خصوصیات جنگ نرم گفت: امروز فرزندان و خانواده های ما در تیررس جنگ نرم دشمن هستند و یکی از خصوصیت های این جنگ، آرام و بی سر و صدا بودن آن است که در صورت عدم توجه  در دل خانواده ها نفوذ می کند و ما باید از طریق آگاه سازی سیاسی، بینش سیاسی کارکنان نیروهای مسلح را افزایش دهیم تا کارکنان نیروهای مسلح آگاه ترین قشر به مسائل سیاسی روز باشند.

وی، اهمیت به نماز و قرآن، اجرای کارهای فرهنگی اثرگذار و بصیرت افزایی کارکنان و خانواده ها را از راه کارهای مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: با توجه به جنگ نرم و برنامه ریزی گسترده دشمنان در این زمینه، باید با برنامه های ابداعی و نو فعالیت های دشمن را خنثی کنیم.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: